Denken in conceptuele doelen voor groep 1 en 2
Keijzer, R., Van Schaik, M., & Boland, A. (2023). Denken in conceptuele doelen voor groep 1 en 2. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 42(3), 41-55.
Zalm, E. van der, Boland, A. en Damhuis, R. (2018). ‘Taal én spel verrijken – Aansluiten bij doen-alsof spel’ HJK, maart 2018, pp. 4 t/m 7
Doen-alsof spel is een rijke context voor de brede ontwikkeling van jonge kinderen. Maar hoe zorg je er als professional voor dat het spel ook bijdraagt aan de taaldenkontwikkeling van kinderen? In dit artikel lees je hoe je kunt aansluiten bij het spel van kinderen, en ook de kwaliteit van spel en taal kunt verhogen.
Keijzer, R., Van Schaik, M., & Boland, A. (2023). Denken in conceptuele doelen voor groep 1 en 2. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 42(3), 41-55.
Keijzer, R., Peltenburg, M., Van der Zalm, & Boland, A. (2022). Mathematics in play. In EAPRIL 2021 conference proceedings (pp. 121-134). Leuven: EAPRIL.
Keijzer, R., Peltenburg, M., Zalm, E., & Boland, A. (2021). Professional development in ‘Mathematics in play’ (webinar)
Keijzer, R., Peltenburg, M., Van Schaik, M., Boland, A., & Van der Zalm, E. (2021). Mathematics in play. In M. Van den Heuvel-Panhuizen, & A. Kullberg (Eds.), Proceedings of the ICME-14 Topic Study Group 1 Mathematics education at preschool level (pp. 51-59). Shanghai: ICME14.