Wiskundige communicatie. Rekenen-wiskunde in tijden van Covid-19
Keijzer, R., Hendrikse, P., & Bosch, R. (2021). Wiskundige communicatie. Rekenen-wiskunde in tijden van Covid-19. Volgens Bartjens, 40(3), 34-37.
Keijzer, R., Hendrikse, P., & Bosch, R. (2021). Wiskundige communicatie. Rekenen-wiskunde in tijden van Covid-19. Volgens Bartjens, 40(3), 34-37.
Sinds half februari 2020 is de wereld in de ban van de Covid-19 pandemie. Vanaf die tijd is er op tal van manieren gecommuniceerd over het verloop van de pandemie. Veel van deze communicatie is wiskundig van aard. Dit artikel gaat in op deze wiskundige communicatie.
Boland, A., & Van der Zalm, E., Keijzer, R. (2022). Rekenen op spel. In: Boland, A., Aerden, I., Vancraeyveldt, I., Van de Weghe, J. (2022). De kracht van spel. Waar leerkrachten en kinderen elkaar ontmoeten. Amsterdam: SWP, 157-185.
Keijzer, R., de Vink, I., & Verbruggen, I. (2024). Denkend aan rekenen-wiskunde… Verslag van de 42e Panamaconferentie. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 44(2),53-59.
Keijzer, R. & Van der Weijden, B. (2024). Kijk op wiskunde. Volgens Bartjens, 43(5), 32-35.