Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > Visie op object-georiënteerd spel: In de praktijk, zo veel te leren.
Visie op object-georiënteerd spel: In de praktijk, zo veel te leren.
Wynberg, E., Boland, A. & van der Veen, C. (2022). Visie op object-georiënteerd spel: In de praktijk, zo veel te leren. HJK 2022(5), 6-9.
Gerelateerde publicaties
Spel van kleuters begrijpen
Wynberg, E., Wessels, M., & Boland, A. (2024). Spel van kleuters begrijpen. HJK 2024(7), 18-21.
Website Taal in spel
https://www.taal-in-spel.nl/
Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.
Boland, A., Mol Lous, A., Creutzburg, A., Hillen, J., Verhoeven, S. (2023.) Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.