Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > Verhalen van waarde. Over het in staat stellen van sociaal maatschappelijke initiatieven om zelf de impact van hun initiatief op te halen en te verbeelden.
Verhalen van waarde. Over het in staat stellen van sociaal maatschappelijke initiatieven om zelf de impact van hun initiatief op te halen en te verbeelden.
Kamara, E., Liesdek, B., & Leijgraaf, M. (2024). Verhalen van waarde. Over het in staat stellen van sociaal maatschappelijke initiatieven om zelf de impact van hun initiatief op te halen en te verbeelden. In eigen beheer.
Gerelateerde publicaties
This is not America!: Attempts to foster Dutch teacher candidates’ critical consciousness of racial inequity
Leijgraaf, M., & Reeves, J. (2025). This is not America!: Attempts to foster Dutch teacher candidates’ critical consciousness of racial inequity. In C. M. Leider, C. L. Dobbs, & E. Nerlino (Ed.), Preparing antiracist teachers (pp. 23-38). Routledge. doi:10.4324/9781032685090-4
Practices of social-justice oriented teacher education: a review of the literature.
Hosseini, N., Leijgraaf, M., Gaikhorst, L., & Volman, M. (2024). Practices of social-justice oriented teacher education: a review of the literature. Frontiers in Education, 9:1432617. doi:10.3389/feduc.2024.1432617
“I am not the other”: A Yazidi American teacher’s identity work.
Reeves, J., Leijgraaf, M., & Gu, X. (2024). “I am not the other”: A Yazidi American teacher’s identity work. In Z. Tajeddin, & B. Yazan (Eds.), Language teacher identity tensions: Nexus of agency, emotion, and investment (pp. 160-175). Routledge. doi:10.4324/9781003402411-13