Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > Verhalen van waarde. Over het in staat stellen van sociaal maatschappelijke initiatieven om zelf de impact van hun initiatief op te halen en te verbeelden.
Verhalen van waarde. Over het in staat stellen van sociaal maatschappelijke initiatieven om zelf de impact van hun initiatief op te halen en te verbeelden.
Kamara, E., Liesdek, B., & Leijgraaf, M. (2024). Verhalen van waarde. Over het in staat stellen van sociaal maatschappelijke initiatieven om zelf de impact van hun initiatief op te halen en te verbeelden. In eigen beheer.
Gerelateerde publicaties
Sturen en loslaten. Investeren in een sterke leerkracht-leerlingrelatie.
El Khattabi, F. (2025). Sturen en loslaten. Investeren in een sterke leerkracht-leerlingrelatie. Talent, 27(1), 4-7. https://www.tijdschrifttalent.nl/art/50-8369_Sturen-en-loslaten
This is not America!: Attempts to foster Dutch teacher candidates’ critical consciousness of racial inequity
Leijgraaf, M., & Reeves, J. (2025). This is not America!: Attempts to foster Dutch teacher candidates’ critical consciousness of racial inequity. In C. M. Leider, C. L. Dobbs, & E. Nerlino (Ed.), Preparing antiracist teachers (pp. 23-38). Routledge. doi:10.4324/9781032685090-4
Practices of social-justice oriented teacher education: a review of the literature.
Hosseini, N., Leijgraaf, M., Gaikhorst, L., & Volman, M. (2024). Practices of social-justice oriented teacher education: a review of the literature. Frontiers in Education, 9:1432617. doi:10.3389/feduc.2024.1432617