Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > Towards a comprehensive view of object-oriented play.
Towards a comprehensive view of object-oriented play.
Wynberg, E. R., Boland, A., Raijmakers, M. E., & van der Veen, C. (2021). Towards a comprehensive view of object-oriented play. Educational Psychology Review, 34(1), 197-228. https://doi.org/10.1007/s10648-021-09608-7
Gerelateerde publicaties
Spel van kleuters begrijpen
Wynberg, E., Wessels, M., & Boland, A. (2024). Spel van kleuters begrijpen. HJK 2024(7), 18-21.
Website Taal in spel
https://www.taal-in-spel.nl/
Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.
Boland, A., Mol Lous, A., Creutzburg, A., Hillen, J., Verhoeven, S. (2023.) Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.