Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > Setting the scene for story engagement
Setting the scene for story engagement
Boerma, I. (2016). Setting the scene for story engagement: On determinants of primary school children’s reading enjoyment and comprehension. Amsterdam: VU.
Gerelateerde publicaties
Een boekenclub als aanjager van de leesmotivatie en de literaire competentie van pabostudenten. In J. Dera & R. van Steensel (Reds.)
Boerma, I. (2024). Een boekenclub als aanjager van de leesmotivatie en de literaire competentie van pabostudenten. In J. Dera & R. van Steensel (Reds.) Lezen in beweging. Ontwikkelingen in leesbevordering, lees- en literatuuronderwijs, digitaal lezen en toetsing (p.49-62). Eburon.
Kijk naar jezelf! Universitaire pabostudenten ontwerpen en onderzoeken een geïntegreerd aanbod taal en rekenen-wiskunde
Veldhuis, M. & Boerma, I. (2024). Kijk naar jezelf! Universitaire pabostudenten ontwerpen en onderzoeken een geïntegreerd aanbod taal en rekenen-wiskunde. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 43(5), 46-52.
Boek en burgerschap
Bruins, B., Boerma, I., Bruijsten, L., & Jongstra, W. (2023). ‘Boek en burgerschap’. Interactie op de lerarenopleiding over de inzet van rijke, schurende en naburige jeugdliteraire teksten in het burgerschapsonderwijs. 36ste Conferentie Onderwijs Nederlands, 65-68.