Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > VVE-programma’s: obstakel of houvast?
VVE-programma’s: obstakel of houvast?
Boland, A., Schonewille, J., Schuyt, I. van der (2016). VVE-programma’s: obstakel of houvast? HJK (43) 6, pp 16-19.
Er is veel discussie over de vraag of VVE-programma’s zinvol zijn. Hoe denkt de praktijk daar zelf over? Wat is het belang van de programma’s en hoe zouden ze in de praktijk ingezet moeten worden?
Gerelateerde publicaties
Website Taal in spel
https://www.taal-in-spel.nl/
Spel van kleuters begrijpen
Wynberg, E., Wessels, M., & Boland, A. (2024). Spel van kleuters begrijpen. HJK 2024(7), 18-21.
Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.
Boland, A., Mol Lous, A., Creutzburg, A., Hillen, J., Verhoeven, S. (2023.) Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.