Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > Hart voor Leren en Vernieuwen. Tien Jaar Master Leren en Innoveren in Utrecht.
Hart voor Leren en Vernieuwen. Tien Jaar Master Leren en Innoveren in Utrecht.
Berg van den, B., Koster, B., & Leijgraaf, M. (red.) (2018). Hart voor Leren en Vernieuwen. Tien Jaar Master Leren en Innoveren in Utrecht. Amersfoort: eigen beheer.
Gerelateerde publicaties
Sturen en loslaten. Investeren in een sterke leerkracht-leerlingrelatie.
El Khattabi, F. (2025). Sturen en loslaten. Investeren in een sterke leerkracht-leerlingrelatie. Talent, 27(1), 4-7. https://www.tijdschrifttalent.nl/art/50-8369_Sturen-en-loslaten
This is not America!: Attempts to foster Dutch teacher candidates’ critical consciousness of racial inequity
Leijgraaf, M., & Reeves, J. (2025). This is not America!: Attempts to foster Dutch teacher candidates’ critical consciousness of racial inequity. In C. M. Leider, C. L. Dobbs, & E. Nerlino (Ed.), Preparing antiracist teachers (pp. 23-38). Routledge. doi:10.4324/9781032685090-4
Practices of social-justice oriented teacher education: a review of the literature.
Hosseini, N., Leijgraaf, M., Gaikhorst, L., & Volman, M. (2024). Practices of social-justice oriented teacher education: a review of the literature. Frontiers in Education, 9:1432617. doi:10.3389/feduc.2024.1432617