Hogeschool IPABO > Over IPABO > Elizabeth Wynberg
Elizabeth Wynberg
PhD docent/onderzoekerDe Vrije Universiteit
Hogeschool IPABO
Publicaties van Elizabeth Wynberg
Spel van kleuters begrijpen
Wynberg, E., Wessels, M., & Boland, A. (2024). Spel van kleuters begrijpen. HJK 2024(7), 18-21.
How young children explore, follow and impose rules during object-oriented play: a multiple case study.
Wynberg, E. R., van der Wilt, F., Boland, A., Raijmakers, M. E., & van der Veen, C. (2022). How young children explore, follow and impose rules during object-oriented play: a multiple case study. International Journal of Early Years Education, 30(3), 577-594. DOI: 10.1080/09669760.2022.2091981
Visie op object-georiënteerd spel: In de praktijk, zo veel te leren.
Wynberg, E., Boland, A. & van der Veen, C. (2022). Visie op object-georiënteerd spel: In de praktijk, zo veel te leren. HJK 2022(5), 6-9.
Towards a comprehensive view of object-oriented play.
Wynberg, E. R., Boland, A., Raijmakers, M. E., & van der Veen, C. (2021). Towards a comprehensive view of object-oriented play. Educational Psychology Review, 34(1), 197-228. https://doi.org/10.1007/s10648-021-09608-7
Visie op object-georiënteerd spel.
Wynberg, E., Boland, A., Van der Veen, C. (2021). Visie op object-georiënteerd spel. HJK 49 (4),