Bespiegelingen over spiegels
Keijzer, R. (2015). Bespiegelingen over spiegels. Volgens Bartjens, 35(2), 12-15.
Keijzer, R. (2015). Bespiegelingen over spiegels. Volgens Bartjens, 35(2), 12-15.
Kinderen doen al heel vroeg ervaringen op met spiegels. Deze ervaringen komen van pas als ze op school spiegels gaan gebruiken bij meetkundige activiteiten. Voor de Grote Rekendag van 2015 zijn er mooie lessen met spiegels ontwikkeld.
Boland, A., & Van der Zalm, E., Keijzer, R. (2022). Rekenen op spel. In: Boland, A., Aerden, I., Vancraeyveldt, I., Van de Weghe, J. (2022). De kracht van spel. Waar leerkrachten en kinderen elkaar ontmoeten. Amsterdam: SWP, 157-185.
Keijzer, R., de Vink, I., & Verbruggen, I. (2024). Denkend aan rekenen-wiskunde… Verslag van de 42e Panamaconferentie. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 44(2),53-59.
Keijzer, R. & Van der Weijden, B. (2024). Kijk op wiskunde. Volgens Bartjens, 43(5), 32-35.