Toekomstmakers-leerlingen als ontwikkelaars van reken-wiskunde onderwijs
Keijzer, R., Faber, P., Voskuijl, A., Hotze, A.(2020). Toekomstmakers-leerlingen als ontwikkelaars van reken-wiskunde onderwijs. Volgens Bartjens, 39 (5), 22-25
IPABO is gesloten van 22 december tot 6 januari. Heb je een vraag? Bekijk dan onze contactpagina. Fijne vakantie!
Keijzer, R., Faber, P., Voskuijl, A., Hotze, A.(2020). Toekomstmakers-leerlingen als ontwikkelaars van reken-wiskunde onderwijs. Volgens Bartjens, 39 (5), 22-25
Leerlingen uit de bovenbouw, de zogenaamde toekomstmakers, helpen om lesactiviteiten te ontwikkelen waarbij computational thinking verweven is met rekenen-wiskunde.
Boland, A., & Van der Zalm, E., Keijzer, R. (2022). Rekenen op spel. In: Boland, A., Aerden, I., Vancraeyveldt, I., Van de Weghe, J. (2022). De kracht van spel. Waar leerkrachten en kinderen elkaar ontmoeten. Amsterdam: SWP, 157-185.
Keijzer, R., de Vink, I., & Verbruggen, I. (2024). Denkend aan rekenen-wiskunde… Verslag van de 42e Panamaconferentie. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 44(2),53-59.
Keijzer, R. & Van der Weijden, B. (2024). Kijk op wiskunde. Volgens Bartjens, 43(5), 32-35.