To main content
To navigation
Hogeschool IPABO
Studeren bij IPABO
Voltijdopleidingen
Deeltijdopleidingen
Zij-instroom
Associate degree opleidingen
De extra’s van IPABO
Veelgestelde vragen
Volg een minor bij IPABO
Voor decanen en mentoren
Nascholing
Evenementen
Nationale Rekencoördinator dag
Post-hbo-opleidingen
Inductiefase
Vak- & Expertbekwaam
Managementopleidingen
Masteropleidingen
Kenniscentrum
Lectoraten
Jonge kind
Kansengelijkheid
Lezen
Rekenen en wiskunde
Onderwijs en (leer)technologie
Wetenschap en technologie
Projecten
Publicaties
Werkplekleren
Werkplekleren
Het begeleiden van een Ad PEP student
Het begeleiden van een deeltijd student
Het begeleiden van een verkorte deeltijd student
Het begeleiden van een voltijdstudent
Het begeleiden van een zij-instromer
Samen Opleiden N-H
Over IPABO
Organisatie
ANBI
Governance
Jaarverslagen
Missie en Visie
Organisatie en bestuur
Partnerschappen
Contact
Vacatures
Nieuws
Pers
About IPABO
Open Dag
Zoeken
Zoeken
Profiel
Inloggen
Menu
Hogeschool IPABO
>
Lisanne Plutschouw
Hogeschool IPABO
Menu
Studeren bij IPABO
Voltijdopleidingen
Deeltijdopleidingen
Zij-instroom
Associate degree opleidingen
De extra’s van IPABO
Veelgestelde vragen
Volg een minor bij IPABO
Voor decanen en mentoren
Nascholing
Evenementen
Nationale Rekencoördinator dag
Post-hbo-opleidingen
Inductiefase
Vak- & Expertbekwaam
Managementopleidingen
Masteropleidingen
Kenniscentrum
Lectoraten
Jonge kind
Kansengelijkheid
Lezen
Rekenen en wiskunde
Onderwijs en (leer)technologie
Wetenschap en technologie
Projecten
Publicaties
Werkplekleren
Werkplekleren
Het begeleiden van een Ad PEP student
Het begeleiden van een deeltijd student
Het begeleiden van een verkorte deeltijd student
Het begeleiden van een voltijdstudent
Het begeleiden van een zij-instromer
Samen Opleiden N-H
Over IPABO
Organisatie
ANBI
Governance
Jaarverslagen
Missie en Visie
Organisatie en bestuur
Partnerschappen
Contact
Vacatures
Nieuws
Pers
About IPABO
Zoeken
Zoeken
Profiel
Inloggen
Lisanne Plutschouw
Lerarenopleider en onderzoeker
Hogeschool IPABO
Scroll to top